Overnatning / Glamping

onsdag den 25. april 2018

Sommerstemning i udestuen.

Reklame.

Udestuen er det perfekte sted, til at tage hul på en ny årstid, lidt for tidligt. Det beskyttende glas gør at sommerblomster som allerede er i handelen kan nydes, uden fare for frostskader.



Sarte lyserøde Magical hortensia, den blomstrer smukt helt hen til efteråret. Jeg havde dem første gang sidste sommer. I efteråret blev de plantet ud i haven, og de står nu med store grønne knopper.

Der er andre en sommerblomsterne der nyder at der er lunt under glas. En af kattene har fundet et lille drivhus, hvor der mangler en rude i siden. Der ligger den ofte og tager sig en lur.


I dag er der 1 uge til min have åbner, så jeg er i fuld gang med at gå alt igennem, så her er fint og indbydende. Havemøblerne findes frem og haven møbleres igen. Der plantes i krukker og der deles stauder, luges, slås græs og der bliver gjort rent både her og der. En herlig tid. Jeg glæder mig til igen at få gæster i haven.

2 kommentarer:

  1. Godmorgen Anette.
    Det er så skønt med en udestue, det vil jeg godt skrive under på. Der bliver hurtigt lunt og rart og mange ting blomstrer.
    Det er nogle meget smukke hortensia i zinkspandene og hvor fint katten passer til farven i drivhuset:)
    Jeg må også rose dig (og John)for det store arbejde med det nye staudebed, det bliver garanteret meget smukt.
    Ønsker dig en skøn ny dag.
    Kærlige tanker fra Eliane

    SvarSlet
  2. Der ser så dejligt ud i jeres udestue og de fine hortensia - ih, altså :)

    Katten har da forstået det...

    Flot med det nye store staudebed, sikken et arbejde - mon ikke du blev øm i ryggen af at plante alle de stauder også. Glæder mig til at se det om nogle måneder.
    God weekend.

    SvarSlet