Overnatning / Glamping

fredag den 2. marts 2018

Vintertiden udnyttes til maleprojekter.

Den bidende kulde lokker ikke mig mere ud end højest nødvendigt. Når dyrene er fodret og det frosne vand skiftet ud med friskt rundt omkring, er jeg den der er inde igen. Uha hvor den kolde vind går gennem marv og ben.

Indenfor er der lunt og rart, og der bliver malet toiletter og gæsterværelser.

Vores største badeværelse har altid haft grønne vægge, faktisk de sidste 20 år, så nu trængte der til maling og lidt fornyelse.

Det er til at se, hvor langt malerrullen kommer, nu bliver de vandskurede vægge lys sandfarvede.


Aviser ud over det hele, så der ikke kommer malerstænk på terassobordpladen og gulvet.



Badeværelset er ikke det rum jeg har flest billeder fra, men fandt dog nogle gamle i arkivet.


Det store skab er en skabsfacade fra det gamle hotel i Bøvlingbjerg. Skabet er muret op, og med hylder af gulvbrædder, og så den fine skabsfacade.


Når der igen hersker ro og orden på badeværelset, viser jeg hvordan det har lysnet op med den nye vægfarve.

4 kommentarer:

  1. Velkommen i malerklubben. Her er jeg heller ikke ude mere end højst nødvendigt. Man føler sig jo som en omvandrende istap efter få minutter ude i den iskolde blæst. God arbejdslyst og weekend.

    SvarSlet
  2. Det glæder jeg mig til at se Anette.
    Der er så smukke løsninger på det badeværelse.
    Ja bidende kulde. Mine løbeture er stillet i bero. Kan simpelthen ikke få luft i den kulde og blæst.

    God weekend
    Charlotte

    p.s
    Jeg skal også male i dag
    Ida-Katrine er flyttet ind i en kirke.

    SvarSlet
  3. Kære Anette.
    Jeg er meget spændt på at se dit badeværelse færdigt.
    Jeg har altid været vild med dit hyggelige "gamle" badeværelse, men jeg tror det bliver superflot med lyse farver.
    Kærlig hilsen Eliane

    SvarSlet
  4. Kære Anette
    Det er så god en idé at få shinet lidt op inde, når kulden hærger derude. Glæder mig til at se dit nye smukke badeværelset

    Kærlig hilsen
    Lone

    SvarSlet