Overnatning / Glamping

onsdag den 28. marts 2018

Påskepyntning ved den lille skurvogn.

De gule mini påskeliljer spreder glæde og påskestemning i haven. 


Her i en krans på døren i den lille skurvogn. Selve kransen er en krans fra julehaven, beklædt med lavgrene. Den er nu forårsstylet med en efeuranke og 3 minipåskeliljeløg, bundet fast på kransen med vinseltråd. Hurtigt, nemt og fint.


 Opsatsen på bordet er også forårsopgraderet med gule hornvioler, minipåskeliljer og betonæg. Betonæggene kan du se hvordan jeg har lavet HER





Jernkurven som hele vinteren har været fyldt med æbler til fuglene, er nu gjort ren og jeg har lagt en rede af grene fra pletter i luften deri. Ægget er et strudseæg, som jeg har haft i mange år, det gemmes på loftet, når det ikke er i brug som pynt i haven.



Skind og tæppe på bænken, kan sagten ligge ude, da den lille terrasse er overdækket.


Terrassebrædderne var efter vinteren helt grønne af alger, så de er blevet skrubbet med en stiv børste og sæbespåner, så nu er de fine igen.


5 kommentarer:

  1. Hej Anette.
    Gule minipåskeliljer, gule hornvioler og ikke mindst gult krus! Der er meget påskestemning hos dig ved den lille skurvogn. Det er ellers svært med den påskepynt. Nu står mine løgplanter mm igen frostfrit i mit havehus. Jeg tror, det er tredje gang, jeg har båret dem ind. Nu får de lov at stå der, indtil denne omgang frost er overstået. Sjovt, at du har brugt visne stængler fra pletter i luften til at lave rede af. En idé, som jeg kan bruge. Der er altid lige en idé eller to, når du laver dine blogindlæg.
    Du og din familie ønskes en god påske.
    Med venlig hilsen
    Bodil.

    SvarSlet
  2. How beautiful.
    I loved the photos.
    janicce.

    SvarSlet
  3. Tack för alla fina och enkla pynttips! Och jag älskar den hängande korgen... Så vacker och användbar.

    Glad Påsk! önskar Carina

    SvarSlet
  4. Kære Anette
    Så smukt du har påske pyntet. Det første billede er det bedste. Du ser så dejlig glad ud. Håber du og John nyder påske dagene
    Fortsat god påske

    Kærlig hilsen og knus
    Lone

    SvarSlet
  5. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังออนไลน์

    SvarSlet