Overnatning / Glamping

torsdag den 12. oktober 2017

Besøg af Loppe Deluxe og TV2.

I sidste uge havde jeg besøg af Loppe Deluxe. Det var Butik Popcorn - vintage, retro og antik boligindretning i Holstebro, som er med i programmet. De havde kontaktet mig om jeg var interesseret i købe nogle af de fund de havde gjort i Sverige, og det var jeg.

Det var super hyggeligt, der blev snakket, grinet og handlet
:-)



Herunder TV2s kameramand, Fru Popcorn og Fru Pedersen.


De gode sager jeg fik købt. Bordet, kasser, kurve og den runde zinkbalje.


Kameramanden.


Kameramanden, Hr. Popcorn, han hedder også Thor og Fru Pedersen. 


Denne udsendelse af Loppe Deluxe sendes i Maj eller juni måned næste år.


4 kommentarer:

  1. Ej hvor fantastisk sikke dog en oplevelse.
    Vil glæde mig til maj.

    Smuk aften og sov godt
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  2. Dejlig anderledes oplevelse - hvor godt, at de fandt dig. Og sikke fine ting, du fik købt. Glæder mig til at se programmet. Og til at se, hvordan du vil bruge de nye ting.
    Mange hilsener, Lisbeth

    SvarSlet
  3. sikke en dejlig oplevelse kære Anette. Det bliver spændende at se programmet. Og sikke nogle skønne ting du fik.
    Rigtig god weekend

    Kærlig hilsen og knus
    Lone

    SvarSlet
  4. lovely different experience - how good they found you. and what nice things you got bought. looking forward to seeing the program. and to see how you want to use the new things.

    ดูหนัง

    SvarSlet