Overnatning / Glamping

søndag den 21. maj 2017

Nyhed. Søndagsbrunch i Fru Pedersens have.

Hen over sommeren bliver der 3 gange mulighed for at komme til søndagsbrunch her i haven.

Brunchen er tallerkenanrettet fra Vemb Kulur & forsamlingshus - Smag & Sans, lavet af friske vestjydske råvarer.

Så vil du nyde at spise en lækker brunch i afslappede og romantiske omgivelser, er dette måske noget for dig, eller måske en gave ide. 





Søndagsbrunch i Fru Pedersens have foregår disse 3 datoer

  • 5 juniGrundlovsdag, godt nok en mandag, fars dag
  • 9 juli
  • 13 august
Billetter skal købes på forhånd HER senest 2 dage før, begrænset antal.


Der vil være mulighed for at sidde rundt omkring i haven og nyde maden. I tilfælde af regn har vi festlokalet og de overdækkede terrasser.

12 kommentarer:

  1. Sikke en god ide, Anette - jeg håber, det nye tiltag bliver en succes.

    SvarSlet
  2. Åh, det gad jeg godt. Men der er, som du ved, lidt langt ;-)

    Jeg er nu sikker på, at der er mange andre som meget gerne vil tage turen indenom og opleve sådan en brunch i skønne omgivelser

    SvarSlet
  3. Det var et rigtig godt initiativ! Jeg håber du får succes med det.

    Kram

    SvarSlet
  4. Det høres veldig koselig ut. Alltid hyggelig å møte andre hageinteresserte :) Tenk å kunne snakke hage i timevis uten at noen synes det er rart :)

    SvarSlet
  5. Beautiful idea.. beautiful pictures..

    Please visit: http://from-a-girls-mind.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Det vil jeg sætte på min ønskeseddel. Har fødselsdag i juli, så det er perfekt. Rigtig gid idé kære Anette
    Har delt

    Knus Lone

    SvarSlet
  7. Hej Anette. Supergod idé. Jeg håber, du får stor succes med det. Du er bare så inspirerende!

    SvarSlet
  8. Super skøn ide. Det må blive en succes.

    God aften
    Charlotte

    SvarSlet
  9. Det var dog en skøn ide og jeg er sikker på det bliver en succes. :o)

    SvarSlet
  10. Frederikshavnerne24. maj 2017 kl. 23.48

    Rigtig sjov og god ide. Har du tænk et klokkeslæt? Vh Else

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja det er kl. 10, det står der inde hvor man køber billetter :-)
      Jeg glæder mig til at prøve det.

      Slet
  11. Frederikshavnerne25. maj 2017 kl. 23.56

    Tak. Henrik var fyr og flamme, da jeg fortalte ham om det. Men, men, men alle 3 dage skal vi noget andet, såsom ferie og "familieudflugt" med gode venner. Håber du gentager succes'en til næste år.

    SvarSlet