Overnatning / Glamping

lørdag den 3. december 2016

Fuglemad i tekander.

Jeg har igen igen været ved at lave fuglemad. Denne gang har jeg fyldt 2 tekander, som jeg har fået foræret. De ser egentlig rigtig søde ud, som de hænger der fyldt med fugleguf. Du kan se hvordan jeg laver fuglemaden HER



Kopperne i haven er blevet fyldt for 2 gang i denne vinter. Når det rigtigt bliver koldt, fyldes kopperne ca. en gang om ugen, for ingen skal sulte i Fru Pedersens have. Der er større aftræk på foderet, når det er meget koldt. Jeg fodrer desuden med korn, æbler, solsikkekerner og nødder.


Rigtig god weekend.

3 kommentarer:

  1. Så fint, Anette! Jeg kender vist ingen anden end dig der kan finde på at fylde fuglemad i tepotter :-)
    God weekend til jer!
    Kærlig hilsen Nana

    SvarSlet
  2. Kære Anette,

    Blot lige et hurtigt tak for svar angående pinjekogler. Min datter fortæller, at Føtex har dem på tilbud i denne uge, så det passer jo perfekt.
    Inspireret af dig lavede jeg sidste år fuglemad i gamle kopper, og det var fint, men tekander, det er da vist fuglemad i luksusudgave! Godt fundet på. Når fuglene får spist sig langt ind i kanden, kan de vel sidde og få lidt læ for vind og kulde!
    Fortsat god søndag.

    Kærlig hilsen Bodil.

    SvarSlet
  3. Godaften Anette.Smart at bruge thepotter til fuglefoder........her er det mest kuglernen og noget bl. frø jeg servere fod fuglene.
    men har jo nok ikke så mange fugle som hos dig.
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet