Overnatning / Glamping

onsdag den 7. september 2016

Kig med ind i det genindviede potteskur.

Nu er jeg flyttet ind i potteskuret igen, efter det er blevet gjort grundigt rent. Alle tingene er enten tørret af, eller vasket. Der er sorteret og lavet orden.
Jeg lovede i går at i nok skulle få det at se :-) 


Der hersker en ganske sirlig orden lige nu. Men der går nok ikke længere end til i morgen, når jeg har været på Gasa, så er der planter på bordet igen, der skal bruges i de forskellige stilleben jeg er ved at lave i anledning af lysaftnerne i næste uge. Men det er jo også et arbejdsrum, så selvfølgelig skal det bruges.



 Selv rullerne med snor er der kommet samling på.


Lidt pynt skal der være, for at jeg føler mig hjemme og ideerne kan sprudle.


De små gamle vinduer er så charmerende, og så giver de lidt lys ind på arbejdsbordet.


 Den lille reol på væggen, indeholder lidt nips. lys og planter. Fuglereden fra den lille kongefugl der byggede rede i foråret er så fin, den fik lov at blive.


Udover at blive færdig med at flytte ind i potteskuret igen, er det største drivhus blevet ordnet i dag. Vinen og tomatplanterne er blevet trimmet, uha hvor det gror derinde, det var hverken til at komme frem eller tilbage. Men det er det nu, og der er også lys og lidt pynt på plantebordet.

4 kommentarer:

  1. Kære Anette.
    Hvor blev der fint i potteskuret. En rigtig sød detalje med kongefuglreden. Den skulle selvfølgelig blive der.
    Ønsker John og dig en dejlig dag.
    Kærlig hilsen Eliane.

    SvarSlet
  2. Anette jeg er temmelig sikker på at det er en Gærdesmutterede du har i din reol og godt du har ladet den være, for de bruger den også til at sove i om vinteren. Jeg har to steder hvor de har lavet overbygning på en gammel svalerede.

    SvarSlet
  3. Kære Anette...
    Hvor er det blevet fint... Jeg kender ingen der som dig kan dekorere på den smukkeste måde... Og det er vel også tydeligt for dig at se, hvor jeg selv har hentet inspiration til mit eget lille " legehus " fra..
    Rigtig god dag til dig...
    Hilsen Jette...

    SvarSlet
  4. Jeg drømmer om et potteskur som dit. Der er både plads til udfoldelser og der er smukt og inspirerende. Måske en dag går drømmen i opfyldelse, indtil da nyder jeg bare dine billeder og suger den fine stemning til mig.

    SvarSlet