Overnatning / Glamping

tirsdag den 20. september 2016

Bordet dækket i udestuen.

Jeg havde dækket dette lille bord i udestuen, da jeg havde lysaftner, så der var mange lys på, både fyrfads og stagelys. For at give bordet en slags væg at stå op ad, savede vi 2 murertreller til i højden, så de kunne stå op mod væggen i udestuen. Det rammer bordet lidt ind og passer flot til trellebordet i baggrunden.

Murertrellerne fik en tur af højtryksrenseren, så skidt og puds blev spulet væk. 


Små vaser med nogle fine duskgræsser fra blomsterhandleren. Enkelt og rigtigt fint.





5 kommentarer:

  1. Så smukt Anette 😍

    Knus Lone

    SvarSlet
  2. Super smukt og enkelt Anette.
    En sjov ting er at dine tallerkener, Brun Mette. Dem samlede jeg på som ganske ung og havde hele stellet. Ida-Katrine er ret træt af at jeg ikke har det mere. For det er jo total in lige nu:)))))
    Er så ked af jeg ikke kunne få enderne til at nå sammen og opleve din fantastiske have i badende lys søjler.....

    Rigtig smuk dag
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Smukt som altid, Anette. Et bord med enkelhed og ro, rustikt og romantisk på én gang. Det er vist dig i en nøddeskal :-)
    Kh, Karen

    SvarSlet