Overnatning / Glamping

torsdag den 25. august 2016

Vognen er pyntet til høst.

Her er der gang i høsten på markerne, og vognen der byder velkommen, er blevet pyntet lidt i anledning af høsten. Halmballer og squash  er der indtil videre pyntet med.



 Høsten er i fuld gang  på markerne, vinterbyg og noget af vårbyggen er høstet, der mangler lige det der endnu ikke er modent. Men John høster hver dag, de næste dage, for han høster både hos familien og hos en nabo. Det er en stor glæde, når vejret viser sig fra sin bedste side, som det gør i disse dage.




3 kommentarer:

  1. Fine billeder, Anette. Hvordan får du (er det is-begonia)til at stå så flot i baljen?
    Knus fra Annalise

    SvarSlet
    Svar
    1. Isbegonierne er plantet i ny jord fra plantesæk til drivhus. De lever en kummerlig tilværelse, med skiftevis tørke og regn og da baljen står hvor jeg ikke kommer hver dag med vandkanden, klarer de sig vildt godt. Jeg opdagede hvor taknemmelige de er, det første år, hvor jeg havde dem i en tønde ved vejen, for der kommer jeg ikke så flittigt med vandkanden.Siden har jeg brugt dem på steder hvor de står udsat og i fuld sol, og de er så flotte og rigtblomstrende hvert år.

      Slet