Overnatning / Glamping

lørdag den 30. april 2016

Hvide skønheder.

 I mit krukkebed i den hvide have, har jeg sat en trellebænk, for at få de bagerste krukker lidt op. Damefiguren plejer at sta på jorden i et bed, men hun er faktisk meget finere når hun kommer lidt op. Krukker og spande med årstidens blomster og hostaer på vej. 




Op ad stativet i baggrunden har jeg sået hvide ærteblomster. I år har jeg sat stativet på jorden, sidste år var det i en stor gruekedel af jern. 

Denne opstilling vil kun blive flottere det næste stykke tid, når planterne rigtigt vokser til. Løgblomsterne vil senere blive skiftet ud med sommerblomster i hvidt.


3 kommentarer:

  1. Hvor ser det skønt ud! Jeg håber årets premiere i går gik godt - du og John ønskes god sæson!

    SvarSlet
  2. det er smukt nu, og det bliver rigtigt lækkert når det er vokset til :)

    KH
    Marianne

    SvarSlet
  3. Hej. Nej hvor er det bare flot. Og det bliver flottere og flottere med tiden. Nu sker der forhåbentlig en hel masse med planterne, når vi får noget mere varme. Det ser jeg meget frem til!

    SvarSlet