Overnatning / Glamping

fredag den 29. april 2016

Åben have sæsonen starter i morgen.

Klar, parat, start på åben have sæsonen 2016. Lørdag d. 30 april kl. 13, tager jeg hul på min 4 sæson med åben have. Jeg er så klar til igen at dele haveglæden med mine havegæster, inspirere, snakke, lave kaffe i spandevis og nyde endnu en sæson.


Fru Pedersens have
Skalstrupvej 36
7570 Vemb
Entre 50 kr. Børn under 12 år gratis.

Når haven besøges i åbningstiden er der altid kaffe på kanden og en hjemmebagt kage (gratis)

Åbningstider.

Maj : Haven er åben fra kl. 13-17 hver weekend, samt helligdage, på hverdage efter aftale på 40259625

Juni : Haven er åben fra kl. 13-17 hver weekend, på hverdage efter aftale på 40259625

Juli : Haven er åben alle dage fra 13-17

August : Haven er åben alle dage fra 13-17

September : Haven er åben fra kl. 13-17 hver weekend, på hverdage efter aftale på 40259625


Medbragt mad må nydes i haven.
Hunde i snor er velkomne.
Haven er handicapvenlig.


7 kommentarer:

  1. Kære Anette.Ja !!! så starter sæsonen igen.Vil udgive mit indlæg igen med alle åbne haver.
    Er sikker på du får en super sæson.God aften Knus Jette

    SvarSlet
  2. Åh ja det var et godt besøg vi havde hos dig sidste sommer, så jeg tror at jeg vil en tur afsted igen måske først i august for at se den sene have ved dig :-) God start på en ny have sæson
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Ønsker dig den bedste havesæson kære :o)
    Mange mennesker får en fantastisk oplevelse og inspiration til flere år frem i tiden. Din have er en plet i paradiset, og håber jeg en dag får mulighed for at komme forbi igen - alene uden hund og børn ;o)
    Mange hilsner fra Lise

    SvarSlet
  4. Jeg vil ønske dig en fantastisk havesæson. Jeg kommer helt sikkert forbi til sommer og hvor jeg glæder mig til at se den live. Du er også velkommen til min åben have weekend i august som bliver den første af slagsen. Nu må det varme vejr godt komme!

    SvarSlet
  5. Held og lykke med den næste havesæson. Har besøgt din dejlige have 2 gange med to forskellige veninder og vi blev mega inspireret af alle dine smukke påfund, både plantemæssigt men også skurvognene med din skønne indretning.
    Kærlig hilsen
    Ingeborg

    SvarSlet
  6. Hej. Held og lykke med den kommende havesæson. Jeg håber, du får rigtig mange besøgende. Jeg så jo haven i efteråret og det var en virkelig god oplevelse. Jeg håber, jeg kan komme igen i sommerperioden.

    SvarSlet
  7. Åh... i år må jeg altså se og komme ud og se din smukke have :)

    SvarSlet