Overnatning / Glamping

fredag den 13. marts 2015

Gul som solen og en ny gammel bænk.

De små mini påskeliljer lyser virkeligt op og skinner om kap med solen.





Jeg har været helt utrolig heldig, og finde en gammel havebænk med støbejernsstel. Den har en smuk rustik patina, ja den ligner faktisk en fransk antikvitet :-). Jeg skal bruge den til dekoration i haven, når træet ikke kan mere skal det fornyes.


Jeg fandt den HER hos Mettes Loppefund.


Jeg elsker de gamle bænke og havemøbler med støbejernsstel. Det er kvalitet der holder i rigtig mange år. Brædderne kan skiftes, og bænken er som ny. Heldigvis gider min mand godt hjælpe mig med den slags projekter. Han har lavet et lille lager af brædder i forskellige tykkelser og bredder, så vi altid har noget til når en stol eller bænk skal have lidt førstehjælp.

De gamle havemøbler passer rigtig godt i min romantiske landbohave. Meen man sidder nu ikke så godt på dem i længere tid af gangen. Så skal vi sidde i længere tid, bliver det i nogle af de nyere, knap så charmerende :-) 


10 kommentarer:

  1. Foråret trænger sig på, og vi glæder os alle :-) Det ser meget smukt ud med dine minipåskeliljer :-)

    SvarSlet
  2. En charmig bänk.Fina vårblommor.
    Ha en skön helg!

    SvarSlet
  3. Your daffodils are so pretty. Love your garden bench!
    Jody

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin - jeg har en nøjagtig magen til....
    God weekend...

    SvarSlet
  5. Dejlig smuk bænk som passer til de andre du har, flot, kh Margit

    SvarSlet
  6. Sikke en fin bænk - den gad jeg godt at have fundet. Jeg er på udkig efter et lille bord med jernstel i samme stil. Håber det dukker op en dag :-)

    SvarSlet
  7. Smukt! Jeg har også nogle havemøbler som er PÆNE, men knapt så behagelige ;-) God weekend, Anette!
    Kh Nana

    SvarSlet
  8. Den er SÅ dekokrativ den bænk, og hvis man vil sidde, så har du jo siddepladser nok, det så jeg selv på TV.... og hvor din have dog gjorde sig godt i TV. Og selvom jeg måske nok synes at det er lidt underligt at lave en konkurrence om smukkeste have, så sidder jeg jo klistret til skærmen når de sender programmet :-)

    SvarSlet
  9. Hej Anette.Skøne bænk du har fået fingre i.......................de er så gode til at pynte på.
    Og det er du jo rigtig god til.
    Godt at du har en handy mand til alle dine projekter.
    Rigtig god søndag i det jyske knus Jette

    SvarSlet
  10. Årh hvor er den fin! Sådan en er jeg også på jagt efter - plus et bord til. Jeg har nogle stole, som jeg har fået af mine forældre, som jeg endnu ikke har haft ude endnu - det skal de i år.

    Min mor snakker i øvrigt så flot om dig - jeg må se at få besøgt din have snart.

    SvarSlet